27.8.12

immoral tales

johnny cash / hurt

ne tuhaf, kafamın içinde dönüp duran tüm o kelimeler; bana rahat vermeyen, düşündüren, üzen, huzursuz eden, uyutmayan, çaresiz bırakan, ağlatan tüm kelimeler, sanki orada, başımda, kalbimde, midemde kendilerine ait bir gizli bir yer bulmuşlar gibi, saklanıyorlar ve ben istediğimde onları çok uzağa, kendimden, ikimizden, herkesten uzağa itebiliyorum, unutabiliyor hatta onları başka bir şeye dönüştürebiliyorum. hiç sihir numarası bilmem ama bu da az şey değil sanırım. huzurlu, mutlu, saf, aptal, neşeli, kusursuz dünyam bu şekilde ayakta kalıyor.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim,
Lily ve ben seni çok özledik biliyor musun? Lily bugün yine seni çok özlediğini söyledi. Seninle telefonda konuşurken heyecanlandı, ayağa kalktı ve konuşurken odada sehpanın etrafında dönmeye başladı:)) Kucakladık ve çok öptük...
serap

Clea dedi ki...

canımmmmm,
ben de sizi çok ama çok özledim. keşke aynı anda iki yerde birden olabilseydik. canım lilişka'mın o hali gözümün önüne geldi, o prenses kokusunu özledim. kış geliyor, gelin artık. çok öpüyorum, çok sarıldım.

Adsız dedi ki...

Büyük sihir hem de çok büyük sihir...

Adsız dedi ki...

Canımmmm!
Demek Lilişin prenses kokusunu özledin. Kuzum, Lily'yi "bebek kokulu" diye sevdiğinde uzaktan, kızmıştı ya sana hani. "Ben bebek değilim, bebek kokmuyorum" demişti:)) Bence bilinçaltındaki bu korku yazdırdı sana prenses kokulu tarifi, yalan mı, deyiver bakayım:))
Biz de seni çok özledik ve çok öpüyor, kucaklıyoruz.
ps. Justine'e hemen hediye uydurdu yavrum, o merdivenleri çıkmadan Rusya'dan babasının çiçekleriyle gelen bir zarfın içine Kuşadası'na özel bir ıslak mendil koyuvermiş, nasıl heyecanlandı, görmeliydin:))
serap

Clea dedi ki...

canım benim ancak şimdi cevap yazabiliyorum, ne trajik! 7/24 iş, ne güzel:-( Lily'e bir daha bebek der miyim, demem tabii:-) o benim prensesim, sonsuza dek. çok seviyorum sizi, çok!
ps: Justine ne uydurursa uydursun benim önüme geçemez. aradaki farkı beş dakikada kapatırım, biliyorsun:-)