19.11.12

nattlek

hugh laurie-tom jones / baby, please make a change

çalışmadığım zamanların şu değerli saatlerini en gereksiz, en boş işlere harcamamı, yapmam gereken işleri sürekli olarak erteleyip itekleyip durmamı, daha yeni hediye edilmiş olan cep telefonumun bozulmasını, iyi olduğu her halinden belli olan bir sürü film dururken, gidip saçma sapan filmleri seyrederek geçirdiğim zamanı, ekranda ya da gazetede gördüğüm bütün o iç karartıcı haberleri, bilgisayarımın gün geçtikçe yavaşlamasını, monopoly oyununda bile iflas edip zengin olamamamı, saçlarım için yapacağım basit değişikliğe bile aylardır üşenmemi filan saymazsak, eh fena değilim işte. zaten lily günlerdir hasta, ne olacaktı?

6 yorum:

justine dedi ki...

Liliş'in hastalığı en kötüsü, diğerleri bizim mızmızlanmamız, önemli değil.
Yazına koyduğun film karesini çok sevdim, filme baktım imdb'den komedi değilmiş, ama güldüm ben;)

Şimdi nöbetteyim, biraz sonra benim bölümüm bitecek, tüm düşünceleri arkada bırakıp (iyi-kötü fark etmez) uzanıp yatmak gibisi yok.

Çok öpüyorum hepinizi, sizi seviyorum.

zerka dedi ki...

durumlar burda da hemen hemen aynı cleacım. ben de bir de, aylardır alışverişe üşenmem, dizleri solmuş pantolonlarım ve eski kıyafetlerimle işe gitmem var. ama sağlık olsun yeter ki olur bunlar, bekler bi süre, lily kısa zamanda iyileşir inşallah.
sevgiler çok.

Clea dedi ki...

justine,
ben de seni seviyorum canım, çok!

Clea dedi ki...

zerka,
çok teşekkürler zerkacığım, lily çok çabuk hastalanan bir çocuk. alerjik olabilir diye düşünüyoruz artık, testlerin sonucuna göre bakacağız. sağlık olsun haklısın, hepimiz için ve en çok çocuklar için. bizim kadar oflayıp puflamıyorlar bile. çok sevgiler gönderiyorum sana.

alkım doğan dedi ki...

bu yazıdakileri bire bir, kendi hayatımdan bir şeylerle eşleştirebilirim. ne komik ve acıklı bir durumdur bu yahu. niye böyle clea:)

bu film karesi beni de güldürdü. nedense orada bir komedi anı yaşanıyormuş gibi geldi.

"baby please make change" diye notumu alıp kaçıyorum şimdilik.

kelebekler!

*liliş'e üzüldüm, umarım iyileşmiştir. çok geçmiş olsun.

Clea dedi ki...

lily şimdi daha iyi alkımcığım, çok teşekkürler. neden bu kadar sık hastalandığını da bulursak rahatlayacağız. şarkı ve film karesi çok güzel di mi? bu yazıdaki insanı gülümseten tek şey onlar zaten:-)