5.7.12

after hours


poe / today

"bu gece evime gidemiyorum, anlıyor musun? eve gidemiyorum."*

pek iyi değilim, ağzımda bir yara, sağ gözüm her gözümü kırpışımda acıyor. akşam yemeğinden zevk alamadım, sonrasında ise sinema dergisinin aboneliğinin hediyesi(!) kadın dergisini okudum, iyice boşluğa düştüm. film seyretseydim geçer miydi acaba? geçmeyebilirdi de, dün justine ile izlediğimiz film öyle feciydi ki, of ki ne of. boşluğa düşürmedi ama yükseğe çıkarmadı da. sürekli olarak filmi durdurup, "yok artık bu kadar gerizekalı olamazlar" dedik. güldük tabii, güldürdü en azından, eh bu da bir şeydir. afişine aldandım ben bu filmin, daha izlemeden kötü olduğunu biliyordum oysa ki. 


geçenlerde hamburger yediğimiz bir yer var; bornova'da küçük, şirin bir mekan. sanırım alsancak'da bir şubeleri olacak yakında. ekmekleri kendi üretimleriymiş. biz çok aç kalıp açlığımızın gittiği, iştahımızın tam yerinde olmadığı bir zamanda gittik, biraz yanlış bir zamanlamaydı, daha keyifli bir zamanda daha lezzetli olabilirdi her şey. muhteşem, unutulmaz bir deneyim beklemeyin ama:-) bi de patates kızartmasına tuzu daha az dökseler daha iyi olacak. 

* tabii, after hours. bu filme olan sevgimi tarif etmem imkansız.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Clea, çok çok geçmiş olsun, ben sürekli yanlışlıkla yanaklarımı ısırdığımdan yarayla dolaşırım. Acı yetmiyormuş gibi, dilinin sürekli oraya gitmesi de cabası .. Ben de iyi şeyler söyleyeceğime hatırlatıyorum, eh bana! En kısa zamanda geçsin bitsin kötü şeyler diliyorum .

Ben korku filmi seyredemiyorum, amaçlarına ulaşıyorlar çünkü, adamakıllı korkuyorum :) bu akşam bir kanalda sanırım 874897 kez yayınlanan ve her seferinde bir sahnesine rast geldiğim "dehşet gecesi" diye bir filmi tek oturuşta izledim. Çok bir şey beklemiyordum tabi, oyalasa yeter diye düşündüm bir de sonunu hiç izlememiştim. Fark ettim ki gerilim filmi izlemek çekirdek yemek gibi bir şey. Sonunun kötü olacağını bile bile bırakamıyorusun :P Ve ben gerilince çenem açılıyor, bunu da annem tespit etti :)

Haa, film de tam bir klişe. Oyunculuklar ve kurgu sakat. Sadece merak gidermiş oldum anlayacağın ama o film için bu bile yeterliydi ;)

Kendine iyi bak, içtenlikle

Clea dedi ki...

ben de korku filmi meraklısıyımdır. elimizin altında o kadar iyi film dururken gidip saçmasapan korku filmlerini izlediğimizi bilirim:-) çok iyileri var ve inan çok zevk alıyorum korku filmlerinden, bi çeşit manyaklık işte ve evet çekirdek yemek gibi:p

çok sağol iyi dileklerin için, umarım hızlıca geçer, insanı keyifsiz kılıyor çünkü. güzel yorumun için de teşekkürler, çok selam!

Adsız dedi ki...

Canım benim,
Seni çok özledim ben! Çok geçmiş olsun canım, gerçekten ne kötü ağızdaki yaralar. Bugünlerde bende de, Lilişka'da da var. Bir de çaresi yok sanırım, annemin ne kadar uğraştığını düşünürsek. Neyse, benim için de güzel filmler izleyin olur mu?
serap

Clea dedi ki...

Canım,
Lily'de de mi çıktı? çok üzüldüm, gerçekten. canım benim o. size de geçmiş olsun o zaman. ben de sizi çok özledim, benim için öp kokla zambağımı, çok sarıldım sana da.

p.s. film berbattı yahu!:p gelsen de beraber izlesek iyi filmleri:-)

alkım doğan dedi ki...

Nice güzel yıllara Clea! Justine'den öğrendim doğumgününü. Senin sayfandan da kutlamak istedim.

Bir de nice güzel filmlere! Arada kötüsü de oluyor tabii. Tuzlu fıstıkla bira bu durumu hafifletiyor nispeten;)

Çok sevgiler.

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Ben bu yeni bloğu hep unutuyorum. Tesadüfen gördümGeçmiş sanıyorum ama bir geçmiş olsun da benden... Bu arada kötü film deyince ben şu aralar imdb 3,00 ve altı filmleri izliyorum muazzam bir şey. Gülmek ve güne iyi başlamak için harika. Tavsiyelerim ninja zombiler filmi bir dde çift başlı köpek balığı saldırısı ve efektlerine güle güe kırılacağınız dünyalar savaşı 2 var. Moral için tavsiye ederim...

Clea dedi ki...

alkım,
çok çok teşekkürler, çok mutlu oldum. hepimiz için iyi filmler, iyi kitaplarla dolu bir yıl olsun:-)

Clea dedi ki...

Vuslat,
sağolasın çok, geçti çok şükür hepsi, şimdi sağlıklı ve mutluyum:p offf tahmin edebiliyorum o filmleri Vuslat, güne iyi bir başlangıçta yapabilirsin, gününü rezil edebilirler de. iki tarz kötü film var; bazıları çok değerli, bazıları ise hakikaten çöp. karşımıza hep ilk gruptakiler çıksın:-) sevgiler çok.

TheSaint dedi ki...

Geçen geldiğimde sanırım alsancakda açılacak olan ve halen tadilatta olan "ohannesburger" in önünden geçmiştim...merak ettim şimdi bu saatte açıldı mı acaba ?

Clea dedi ki...

iki gün önce eko'daydık, biz de merak edip şöyle bir göz gezdirdik çevreye ama açılmamıştı. belki şu satırları yazarken açılmış olabilir:-)

justine dedi ki...

After Hours filmi benim için özeldir, hem çok severim hem de bana önemli bir geceyi hatırlatır. Senin kendi evine yerleştiğin, taşındığın geceyi. Giderken bu filmi seyretmeyi çok istiyorum, bana çeker misin demiştin. Tabii, o zamanlar filmler kolay bulunmuyordu, vhs'ler sağolsun, çekiyor izliyorduk, ne güzel;)

Ohannes birazcık hayal kırıklığına uğrattı beni, daha güzel bir lezzet ummuştum. Her neyse, seninle her yemek bir şölen, seni seviyorum beyb;)