21.12.13

küçük kuş, tatlı kalp, iyi ki doğdun!


"tenimin altındasın, ta yüreğimin dibinde. öyle derinde ki, aslında bir parçasısın..." *

tori amos / time

canım canım benim, zaman nasıl büyük bir hızla geçip gidiyor di mi? sanki daha geçen gün urla'nın sakin denizine karşı gülüşüp sohbet ediyor, kitaplarımızı okuyorduk. çoğu zaman geçen günlerin ardından geriye dönüp baktığımda akılda kalıcı bir iz, bir an göremiyorum. yaşam hanesine atılan bir çizik gibi geçiyor günler, yorgunluğu, unutkanlığı, sıradanlığıyla. bu tekdüzeliği bozan tek şey, seninle olan her an, her dakikanın belleğimde tüm canlılığıyla ışıldaması. gün ışığım, canım, içimi aydınlık tutuyor, beni mutlu ediyorsun sen. bu hep böyleydi ve böyle kalacak. doğduğun bu güzel gün kutlu olsun, aşk, sağlık, huzur yanından hiç ayrılmasın. seni çok seviyorum.


* doris lessing, tenimin altında

3 yorum:

justine dedi ki...

Canim, canim benim! Aldığım en anlamlı doğumgünü hediyesi oldu bu, tesekkürler. Seni seviyorum. Hasretle, sımsıkı sarılıyorum, canım polişim.

Adsız dedi ki...

Aa Poliş siz misiniz? :)

Clea dedi ki...

hı hı :-)